Business Information Manager

Kompleksowe rozwiązanie IT dla małych i średnich firm

Kto, Co, Kiedy, Jak, Za ile i Dlaczego? W jednej aplikacji. W Epesi.


Epesi BIM to webowa aplikacja (groupware) do organizacji, zarządzania, kolaboracji i monitorowania pracy w firmie.


Rozwiązuje problem usystematyzowania administracji i procesów wykonawczych, ponieważ przechowasz w nim:

Bazy firm i klientów i związaną z nimi korespondencję, współdzielony kalendarz, księgowość z systemem płatności, umowy, bazę wiedzy, ewidencję czasu pracy, wakacje pracownicze, historię aktywności użytkowników, wszelkie raporty

System Projektów i zgłoszeń, Zadania, Spotkania, rozbudowany Magazyn, naprawy, podróże służbowe i inne spośród +50 specjalistycznych modułów Premium


Epesi umożliwia metodykę DevOps, Agile i SCRUM oraz holokrację w firmie.

Pozwala na pracę zdalną i asynchroniczną w chmurze, łatwe i szybkie przeniesienie firmy w chmurę i tzw. "Paperless Office”.
Przyczynia się wydajniejszym procesom, więc skraca czas pracy i poprawia "Work life balance", w myśl zasady “Work Smarter, not harder”.

Epesi pomoże prosperować firmom w utrudnionych warunkach w następstwie pandemii COVID oraz przystosuje je na przyszłe kryzysy.

Epesi


Istnieją gotowe Instancje Epesi ERP ze wszystkimi wymaganymi modułami specjalistycznymi w danej działalności, np. do: firm IT (samo Epesi powstało na frameworku Epesi), Kancelarii Adwokackiej, Telemarketingu, Szkoły, Szpitala, System morski do biura jak również na pokładzie i wiele innych.


Najnowsze instancje Epesi ERP



Czym jest Epesi i dlaczego powstało

Aplikacja o funkcjonalności systemu CRM, budowana od 2006 roku na potrzeby frameworku - szkieletu, do szybkiej budowy aplikacji biznesowych w tym właśnie Epesi BIM! Lekka (45,4MB), modularna (+50 modułów), wieloplatformowa (dostępna na każdym OS w przeglądarce) i skalowalna. Napisana w duchu FOSS (free and open source software) na licencji MIT. Autorem Epesi jest Janusz Tylek.

Co wyróżnia Epesi

Dzięki elastyczności i rozbudowanym możliwościom konfiguracji, dopasujesz system do bardzo specyficznych Tobie potrzeb. W Epesi każdy moduł możesz łączyć z innym. Nazwy rekordów i pól przetłumaczysz. Nawet bez programistycznych umiejętności, “wyklikasz” specjalistyczny moduł. Epesi to wielozadaniowe narzędzie, dzięki którym jesteś niezależny. Oszczędzasz czas, pieniądze i korzystasz z doświadczenia dostosowywania systemów informatycznych od 94 roku.

Filozofia zarządzania Epesi

Z definicji, Epesi to tzw. groupware. System do kolaboracji i wsparcia wysiłków pracowników. Totalna przeźroczystość procesów nie daje szans na pomówienia, czy oskarżenia. Wśród użytkowników Epesi, na stałe utrwaliła się fraza “Czego nie ma w Epesi, nie istnieje”, dzięki temu Epesi jest rzetelnym odzwierciedleniem procesów firmy.

Podstawowe moduły

Współdzielony kalendarz, zadania, telefony, spotkania, baza kontaktów i firm oraz klient e-mail z archiwizacją wiadomości pod osobami, których dotyczy. Raporty możesz wygenerować z każdego rekordu, np. aktywności Twoich pracowników. System powiadamia Cię o działaniach użytkowników, a Shoutbox to Twój wewnętrzny mini chat.

Moduły Premium darmowe

Składają się na Księgowość, Magazyn, Projekty i Zgłoszenia, Szanse Sprzedaży, Wiele adresów, Silnik do synchronizacji danych i Asteriks Calling Method. W wielu firmach to niezbędne moduły, a dostajesz je od nas zupełnie za darmo!

Moduły Premium komercyjne

Epesi posiada aż 50+ specjalistycznych modułów! To m.in. Import Danych, Wyposażenie, Health Care, Timesheets, Pojazdy, Zarządzanie Wakacjami Pracowników, Menadżer Kampanii Mailowych, Checklista, Baza Wiedzy, White Label, Cases Matters i inne. Przejdź do sklepu Epesi


Szacowany koszt oprogramowania Epesi wynosi ponad $ 7 mln USD, a szacowany wysiłek to 128 przepracowanych lat.

Sprawdź sam!